cheap.png

Få svar på dine spørgsmål om CW Onlineforløb

Skal jeg veje min mad af?

Noget af det vigtigste for at holde styr på maden er at kende portionsstørrelserne – og derfor skal du veje maden af. Jeg har altid fokus på kalorieantal i forhold til mængde, fordi det er nøglen til at kunne spise al slags mad. Sammenligner du kalorier, kan du fx spise en stor mængde broccoli i stedet for en lille portion chokolade. Valget er dit, men du skal træffe valget baseret på viden.

 

Består opskrifterne af dyre madvarer, tager de lang tid at tilberede, og kan jeg spise sammen med min familie?

Jeg bruger kun helt almindelige madvarer, som du kan få i supermarkedet. Opskrifter og ingredienser skal være lettilgængelige og ukomplicerede, da du ellers risikerer at droppe de sunde vaner. Husk at du i madloggen selv kan sammensætte dine opskrifter eller vælge nemme løsninger som en rugbrødsmad – jeg har altid fokus på, at din kost ikke må give dig forhindringer ift. dit socialliv, så du kan både lave mad med familien og spise ude.

 

Tager du højde for gluten- eller laktoseallergi samt vegansk kost mv.?

Ja. Med madloggen og det store opskriftsbibliotek har du rig mulighed for at vælge selv og sammensætte dine egne opskrifter og/eller madplaner.

 

Hvor meget skal jeg træne?

Det som er realistisk! Min grundtanke er, at det er vigtigere med kvalitet frem for kvantitet – ti ordentligt udførte repetitioner er mere værd end 50, som bliver udført forkert eller sjusket. Det vigtigste for mig, er at dine træningsprogrammer er realistiske, og at du finder glæden – ellers mister du motivationen. Jeg tilpasser niveauet i dine programmer – uanset om du skal er til hardcore fitness, nybegynderøvelser eller udelukkende hjemmetræning. Ideen er ikke at gøre det så hårdt som muligt, at men at sikre, at du når i mål. Hvis du undervejs oplever, at dine programmer ikke fungerer, justerer vi dem.

 

Kan du tage hensyn til mine skader?

Jeg tager selvfølgelig højde for skader, som har en diagnose fra lægen, eller hvis der er bevægelser, du selv er klar over, du skal undgå. Jeg genoptræner ikke skader.

 

Jeg har udfyldt mit spørgeskema – hvornår modtager jeg mine planer?

Der kan gå op til fem hverdage, fra du har udfyldt, til du modtager dine kost- og træningsplaner. Hvis du ikke har fået noget efter fem dage, så tjek din spammappe og tag så kontakt til mig.

 

Hvordan fungerer den ugentlige opdatering?

Hver fredag får du en reminder op at logge ind på din konto og udfylde din opdatering. Du skal indtaste din vægt og dit centimetermål samt uploade formbilleder, så jeg kan følge med og evt. justere din træning. I din velkomstmail får du en grundig vejledning i, hvordan du bedst måler og tager billeder. Jeg skal have din opdatering senest søndag kl. 24, og så har du min feedback senest tirsdag.